• img1
  • img2
  • img3
  • img5
  • img4

Μαθαίνω μέσα από παιχνίδια

12.5.2020

https://www.facebook.com/groups/931094210419390/permalink/1355078514687622/?sfnsn=mo&d=n&vh=e

29.4.2020

 

Γλωσσική αγωγή αντικείμενα και φωνήματα.

Βοηθάμε τα παιδιά να εντοπίσουν και να συλλέξουν αντικείμενα ή και εικόνες από περιοδικά που αρχίζουν από το ίδιο φώνημα( π.χ το όνομα τους αρχίζει από α,κ,μ,λ,π) και να φτιάξουν 5 διαφορετικές ομάδες.

                                 

Βοηθάμε τα παιδιά να γράψουν πάνω σε 5 χαρτάκια το αρχικό γράμμα κάθε ομάδας.

 

 

Στη συνέχεια πάνω σε ένα κουτάκι σε σχήμα κύβου κολλάμε τα χαρτάκια .

 

 

Αν δεν έχουμε κουτί σε σχήμα κύβου μπορούμε σε 5 χαρτάκια να γράψουμε το αρχικό γράμμα κάθε ομάδας να το διπλώσουμε και να τα βάλουμε σε ένα δοχείο και να επιλέγουμε ένα χαρτάκι κάθε φορά. (τελειώνοντας να το ξαναβάζουμε πίσω).

 

 

ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ !!!

 

Σκορπίζουμε πάνω στο τραπέζι όλα τα αντικείμενα και τις εικόνες .

 

Ρίχνουμε το ζάρι ή τραβάμε ένα χαρτάκι. Ο πρώτος που τραβά χαρτάκι ή ρίχνει ζάρι διαβάζει τη φωνή του γράμματος (όχι το όνομα π.χ α όχι άλφα) και διαλέγει ένα αντικείμενο που αρχίζει από την ίδια φωνή.

Το παιχνίδι τελειώνει όταν τελειώσουν όλα τα αντικείμενα από το τραπέζι. Κερδίζει αυτός που μαζεύει τα πιο πολλά αντικείμενα ή εικόνες.

****************************

27.4.2020

Παιχνίδι κρυμμένου Θησαυρού

https://drive.google.com/file/d/1PXDZLM3o4FQX29pBsaWnK9rM22lhMtEz/viewhttps://drive.google.com/file/d/1PXDZLM3o4FQX29pBsaWnK9rM22lhMtEz/view

 

Παιχνίδι κρυμμένου Θησαυρού

✓ Αγαπημένο παιχνίδι των παιδιών

✓ Ιδανικό για ηλικίες από 3-103 χρόνων

✓ Δεν χρειάζεται ιδιαίτερος εξοπλισμός

✓ Προσαρμόζεται στα ενδιαφέροντα των παιδιών

✓ Πραγματοποιείται σε εξωτερικό, αλλά και σε εσωτερικό χώρο

✓ Δυνατότητα εκμάθησης νέων εννοιών με ευχάριστο τρόπο

✓ Εξασκεί τις αισθήσεις

✓ Ενεργοποίηση οπτική αντίληψης

✓ Αναγνώριση πραγμάτων/ γραμμάτων/αριθμών

Πως παίζεται;

✓ Φτιάχνουμε μια λίστα με διάφορα πράγματα που θα πρέπει να βρουν τα παιδιά.

✓ Στις μικρότερες ηλικίες οι λίστες φτιάχνονται με εικόνες

✓ Σε μεγαλύτερες ηλικίες μπορούμε να γράφουμε τις λέξεις

✓ Κάθε φορά που βρίσκει το αντικείμενο της λίστας το σημειώνει με ένα σημάδι η με ένα αυτοκόλλητο.. Τι χρειαζόμαστε

 ✓ Χαρτί και μολύβι ή μαρκαδόρους

✓ Αυτοκόλλητα (προαιρετικά)

✓ Το μέρος που θα πραγματοποιηθεί το κυνήγι.

Μέσα στο σπίτι…

 Βρίσκουμε αντικείμενα …. Βρες κάτι: ❑ Κόκκινο ❑ Που κλείνει ❑ Που τρως με αυτό ❑ Που είναι τετράγωνο ❑ Που ανάβει ❑ Που είναι πορτοκαλί ❑ Με ρόδες ❑ Που μπορούμε να το φορέσουμε ❑ Που λέει την ώρα ❑ Που είναι ξύλινο

 Διαβάζοντάς ένα παραμύθι… Βρες… ❑ Τον τίτλο του βιβλίου ❑ Τον συγγραφέα του βιβλίου ❑ Τον ηρώα του βιβλίου ❑ Λέξεις που ξεκινάν με το ίδιο όνομα με το δικό μας ❑ Πως ξεκινάει το παραμύθι 

Έξω από το σπίτι…

 Βρίσκουμε αντικείμενα …. ❑ Κουκουνάρι ❑ Ξύλο ❑ Φύλλο ❑ Τριαντάφυλλό ❑ Μυρμήγκι

 Για παιδία που τους αρέσει η ζωγραφική

✓ Φτιάχνουμε μία λίστα με αντικείμενα που υπάρχουν στην ύπαιθρο/αυλή ✓ Βρίσκουμε τα αντικείμενα και στην συνεχεία όποια αντικείμενα βρίσκουμε τα ζωγραφίζουμε (τα παιδιά). ✓ Βάζουμε «χ» σε όσα δεν βρούμε ✓ Δεν ξεχνάμε να αφήσουμε κενό χώρο για να ζωγραφίσουν τα παιδιά

 ❑ Λουλούδια ❑ δέντρο ❑ χελιδόνι ❑ χώμα ❑ έντομα ❑ κάτι σε μωβ…

Μέσα και έξω από το σπίτι….

 Βρίσκουμε αντικείμενα με συγκεκριμένα χρώματα ❑ ❑ ❑ ❑ ❑ ❑  Το αντίστοιχο μπορούμε να κάνουμε και με σχήματα ,με μεγέθη κτλ

 Συνδυάζουμε το κυνήγι Θησαυρού με μαθησιακές περιοχές (Γλώσσα, Μαθηματικά)…  Κυνήγι Θησαυρού και Γλώσσα Α όπως… Β όπως…. Γ όπως… Δ όπως … Ε όπως… Ζ όπως… Η όπως… Θ όπως… Ι όπως… Κ όπως… Λ όπως… Μ όπως… Ν όπως… Ξ όπως… Ο όπως… Π όπως… Ρ όπως… Σ όπως… Τ όπως… Υ όπως… Φ όπως… Χ όπως… Ψ όπως… Ω όπως… ✓ το παιδί μπορεί να μας φέρει τα αντικείμενα ή να τα γράψει με όποιον τρόπο μπορεί ή και….να τα ζωγραφίσει!!!! Κανδηλίδου Ηλιάνα  Κυνήγι θησαυρού και Μαθηματικά ✓ Σημειώνουμε κάθε φορά που βρίσκουμε ένα αντικείμενο από την λίστα. ✓ Στο τέλος μετράμε .. ✓ Πόσες φορές «συναντήσαμε» το κάθε αντικείμενο και σημειώνουμε δίπλα τον αριθμό. ✓ ποια είναι τα περισσότερα; Ποια είναι τα λιγότερα. Κανδηλίδου Ηλιάνα

******************

26.4.2020

https://l.messenger.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwordwall.net%2Fresource%2F1664471%2F%25ce%25ac%25ce%25bd%25ce%25bf%25ce%25b9%25ce%25be%25ce%25b7&h=AT3OPzHIQ1_NaXK-uypQjOU27PJt_IhTPwkeHokug4qaQwOqS2EULyJBkMKJUqqTUO5e_5xypiV4hqX00-pYRx5tQiErJ5COC_mOG21g3cHRSlLlzuCoy9haaOHfVVP6o7P-7g

;Άνοιξη.Quiz

******************

 

24.4.2020

https://l.messenger.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.oneirovates.com%2Fpost%2F8-theratika-paixnidia-gia-paidia&h=AT1erOwLjGojc0UyIDmkgBqJIo7Lln-55yiZptCI2mij9tyTN_UdUqjyp-0brS4hGYhEI4iUEHvcR3ZWwzUu1CAoHrFDVlFv0iRVp7PVhYrhTOQg1YLq8M_MMOATbvsKdcLY_A

 

Ioannis Glossopoulos

8 Θεατρικά παιχνίδια έκφρασης για παιδιά!

Οι δραστηριότητες δεν σταματούν μόνο στις στατικές δράσεις και στα φύλλα εργασίας! Τα παιδιά χρειάζονται παιχνίδια για αποσυμπίεση στο σπίτι ή στο σχολείο γι' αυτό σε αυτό το άρθρο θα σας προτείνουμε διαφορετικά παιχνίδια που μπορούν να παιχτούν από νήπια μέχρι παιδιά τρίτης δημοτικού! Τα παιδιά δεν αγαπούν μόνο τα παιχνίδια ανταγωνισμού που χωρίζονται σε ομάδες και έχουν ένα στόχο, αλλά αγαπούν και τα παιχνίδια έκφρασης και θεατρικότητας στα οποία ξεδιπλώνουν τον χαρακτήρα τους και ανακαλύπτουν την φαντασία τους!

Σχετικό άρθρο: 10 Παιχνίδια Εσωτερικού χώρου για παιδιά με ελάχιστο εξοπλισμό.

1. Παιχνίδι αισθήσεων και συναισθημάτων

Σε αυτό το παιχνίδι προσπαθούμε με τα παιδιά να μιμηθούμε σκηνές της καθημερινότητας βάζοντας τις αισθήσεις μας και την εκφραστικότητα να δουλέψει. Το προτείνουμε σαν παιχνίδι εισαγωγής για να ζεστάνουμε και να ξεμπλοκάρουμε την ομάδα. Οι παίχτες πρέπει να κάνουν πως:

 

Α) Μυρίζουν

Ένα φρέσκο ψωμί

Μια κολώνια

Σκουπίδια

Κρεμμύδια

 

Β)Ακούνε

Ένα αεροπλάνο

Μια σφυρίχτρα

Ένα συναγερμό

 

Γ)Γεύονται

Ένα λεμόνι

Μια τούρτα

Φασόλια

 

Δ)Βλέπουν

Έναν γίγαντα

Ένα μυρμήγκι

Ένα αυτοκίνητο που έρχεται πάνω τους

 

Ε)Ακουμπούν

Μια καυτή πέτρα

Ένα παγωμένο μπουκάλι

Ένα απαλό μαξιλάρι

 

Μπορείτε να συνεχίσετε με δικά σας παραδείγματα!

 

2.Ο Φωτογράφος

Σε αυτό το παιχνίδι τα παιδιά κινούνται στο χώρο και διαλέγουν έναν από την ομάδα να είναι ο φωτογράφος, όταν ο φωτογράφος πει ΣΤΟΠ!

Τα παιδιά πρέπει να καθίσουν ακίνητα και ο φωτογράφος να περάσει και να τα φωτογραφίσει σε διάφορες πόζες που μπορεί τους ζητηθούν.

 

3.Στο σώμα μου σχοινιά!

Στο συγκεκριμένο παιχνίδι τα παιδιά πρέπει να κινηθούν σαν μαριονέτες. Εμείς επιλέγουμε που θα μπει το σκοινί. Π.χ. τα παιδιά έχουν σχοινί κρεμασμένο από τη μύτη, άρα οι κινήσεις τους ξεκινάνε από την μύτη. Στη συνέχεια λέμε πως έχουν ένα σκοινί στο χέρι, όλες οι κινήσεις μας έχουν άξονα το χέρι μας. Το παιχνίδι αυτό μας βοηθά να κατανοήσουμε κάθε μέρος του σώματος μας.

 

4.Συντονισμός.

Σε αυτό το παιχνίδι τα παιδιά γίνονται ζευγάρια. Ο εμψυχωτής τους ζητά να εκτελέσουν κινήσεις π.χ. να ξαπλώσουν και να σηκωθούν με απόλυτο συντονισμένες κινήσεις σαν να σηκώνεται ένας άνθρωπος μπροστά από έναν καθρέφτη.

 

5.Ιστορία με μια λέξη.

Σε αυτό το παιχνίδι προσπαθούμε να φτιάξουμε μια ιστορία όλοι μαζί λέγοντας μόνο μια λέξη! Ξεκινάει ο πρώτος στο παιχνίδι και λέει "Μια", ο δεύτερος "φορά", ο τρίτος "και" κ.ο.κ. Αν είστε δυο ή τρεις μονάχα προσπαθήστε να ξεκινήσετε μια ιστορία και θα δείτε πως είναι πολύ δύσκολο αλλά και τρομερά αστείο!

 

6.Απλές φράσεις...αλλιώς!

Σε αυτό το παιχνίδι δίνουμε στα παιδιά απλές φράσεις όπως: Καλημέρα, καληνύχτα, Θα πάμε σχολείο σήμερα κλπ. και τους ζητάμε να τα πουν με διαφορετικούς τρόπους. Π.χ. ζητάμε να πουν καλημέρα θυμωμένα, νυσταγμένα, κακόκεφα κλπ.

 

7.Ιστορία με αργή ή γρήγορη κίνηση.

Φτιάξτε μια ιστορία με βοήθεια τις κάρτες μας και αφού την τελειώσετε παίξτε αυτή την ιστορία πολύ αργά ή πολύ γρήγορα. Κάντε εναλλαγές στο τέμπο αν θέλετε και το αποτέλεσμα θα σας ενθουσιάσει!

 

8.Παντομίμα!

Δεν υπάρχει πιο απλό και πιο διασκεδαστικό παιχνίδι από την παντομίμα. Ξεκινήστε απλά λέγοντας μια ιστορία. Ο ένας θα είναι αφηγητής και ο άλλος θα κάνει την παντομίμα σε όσα λόγια λέτε. Στη συνέχεια μπορείτε να αλλάξετε ρόλους μέχρι να τελειώσει η ιστορία σας. Μπορείτε επίσης να λέτε απλές φράσεις όπως: Σήμερα πήγα στο σχολείο μου και έφαγα ένα μεγάλο κρουασάν...

 

Σχετικό Άρθρο: 10 Ψυχοκινητικά Παιχνίδια εσωτερικού χώρου για παιδιά. [Χωρίς Εξοπλισμό]

 

Τα θεατρικά παιχνίδια είναι ιδανικά για την έκφραση ενός παιδιού. Ένα παιδί χρειάζεται αυτά τα παιχνίδια για να εξασκήσει κοινωνικές δεξιότητες που θα είναι χρήσιμες σε όλη του τη ζωή. Γι' αυτό και εσείς παίξτε, γελάστε και εξερευνήστε την φαντασία του παιδιού σας!

 


*************************

***************************

******************

*************************

************************

************************

***********************

Γνωρίζουμε μουσικά έργα και παίζουμε με αυτά

https://l.messenger.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fhappykid91.blogspot.com%2F2020%2F04%2Fblog-post_20.html%3Fm%3D1&h=AT35xOSGeeIjAmlG2L5Efj4ZtFwFWIu_qeaAwp6RtFPWUt3Dz-pkDd72gOteqkhCdMGdGa1V5TIaOKrpBgd34ZHSFIVEC9uY4x53oL6EZ23SniuWAU6sPU-Ti8Dg5x1Aen9p5Q

8 Δημιουργικές δραστηριότητες για το σπίτι

https://l.messenger.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.betterliving4all.com%2Fblog%2Fhealth%2F251-menoume-spiti-8-dimiourgikes-drastiriotites-pou-mporite-na-kanete-me-to-pedi-sas.html&h=AT35xOSGeeIjAmlG2L5Efj4ZtFwFWIu_qeaAwp6RtFPWUt3Dz-pkDd72gOteqkhCdMGdGa1V5TIaOKrpBgd34ZHSFIVEC9uY4x53oL6EZ23SniuWAU6sPU-Ti8Dg5x1Aen9p5Q

Η άνοιξη ήρθε, ο καιρός είναι καλός – αλλά εμείς #ΜένουμεΣπίτι!

Και καλά κάνουμε! Δείχνοντας υπευθυνότητα και στοχαστικότητα για τους συνανθρώπους μας, ακολουθούμε τις οδηγίες των ειδικών και έχουμε περιορίσει τις μετακινήσεις μας στο απολύτως απαραίτητο.

Κι αν αυτό είναι δύσκολο και απαιτεί υπομονή από τους μεγάλους, πόσο μάλλον από ένα μικρό παιδί. Γι’ αυτό είναι σημαντικό κάθε γονιός να αφιερώσει χρόνο για να εξηγήσει με απλότητα, ψυχραιμία αλλά και σοβαρότητα στο παιδί του την κατάσταση. Με αυτόν τον τρόπο το παιδί θα αντιληφθεί ότι, παραμένοντας στο σπίτι, δείχνει αγάπη τόσο στους αγαπημένους του ανθρώπους, όσο και σε άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.

Βέβαια, μπορούμε να τα βοηθήσουμε κι εμείς να συνεργαστούν, περνώντας μαζί τους ποιοτικό, δημιουργικό χρόνο!

Αν έχετε ξεμείνει από ιδέες, και θέλετε να πάρετε λίγο το παιδί μακριά από το ηλεκτρονικό και να περάσετε ποιοτικό χρόνο μαζί, ρίξτε μια ματιά παρακάτω!
 

Εξόρμηση στην Κουζίνα!

Αφού θα μαγειρέψετε που θα μαγειρέψετε, γιατί να μην βάλετε το παιδί σας στην όλη διαδικασία;

Δεν χρειάζεται να του μάθετε να φτιάχνει μουσακά ή… γιουβαρλάκια. Αναθέστε του απλές αλλά ουσιαστικές εργασίες, όπως το να πλύνει τα λαχανικά, να τρίψει το τυρί, να ανακατέψει την κατσαρόλα, να ζυμώσει ή να πασπαλίσει τα κουλουράκια με ζάχαρη.

Αν μάλιστα φτιάξετε μαζί το αγαπημένο του φαγητό ή γλυκό, θα είναι μια πραγματικά αξέχαστη εμπειρία – και ίσως εκτιμήσει περισσότερο και τον δικό σας καθημερινό αγώνα στην κουζίνα.
 

Ζωντανέψτε το Αγαπημένο του Παραμύθι…

Αντί να του διαβάσετε απλά την αγαπημένη του ιστορία, γιατί να μην την… δραματοποιήσετε;

Βγάλτε τον Σπίλμπεργκ που κρύβετε μέσα σας, μοιράστε ρόλους και παίξτε την ιστορία όσο πιο ζωντανά και πειστικά μπορείτε!

Εννοείται πως όλο αυτό πρέπει να γραφτεί σε βίντεο!
 

… Ή Δημιουργήστε ένα Καινούργιο!

Η παιδική φαντασία οργιάζει – ειδικά όταν είναι κλεισμένη για μέρες στο σπίτι!

Γιατί, λοιπόν, να μην την εκμεταλλευτείτε; Δώστε στο παιδί μια ιδέα, ίσως με τον αγαπημένο του ήρωα, με την αγαπημένη του εποχή ή θέμα, και ζητήστε του να σκεφτεί ένα σκηνικό και να το ζωγραφίσει. Μετά, ζητήστε του να σκεφτεί την επόμενη φάση της ιστορίας και να τη ζωγραφίσει ξανά.

Σύντομα θα έχει δημιουργήσει το δικό του κόμικ!
 

Θυμηθείτε… τα Παλιά

Ξεθάψτε παλιές βιντεοκασέτες ή βίντεο από τα παλιά και δείξτε στο παιδί σας πώς ήταν το σπίτι, η πόλη, η γειτονιά ή… η ζωή σας πριν έλθει στον κόσμο. Πιστέψτε μας, θα το ενθουσιάσει – ειδικά αν το παρακολουθήσει όλη η οικογένεια μαζί.
 

Αν Έχετε Αυλή… Εκμεταλλευτείτε τη!

Αν έχετε κήπο ή αυλή, γιατί να μην εκμεταλλευτείτε τη λιακάδα και να τη μετατρέψετε σε έναν περιποιημένο, ανθοστόλιστο κήπο.

Λίγα φυτώρια, λίγα γλαστράκια, χώμα και μερικά εργαλεία και μπορείτε να περάσετε ένα ή περισσότερα πρωινά μαζί ευχάριστα και διασκεδαστικά. Μπορείτε δε να μάθετε στο παιδί ένα-δύο χαρακτηριστικά του κάθε φυτού, καθώς και πώς το φροντίζουμε σωστά.
 


 

Ώρα για… Μεταμφιέσεις!

Πάρτε ψεύτικα μούσια, αξεσουάρ, στολές και οτιδήποτε θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για μασκαρέματα και γελάστε με τη ψυχή σας βγάζοντας φωτογραφίες και στέλνοντάς τες σε φίλους και συγγενείς!
 

Εμπλουτίστε τις Γνώσεις του

Εκμεταλλευτείτε τις μέρες που είναι το παιδί μακριά από το σχολείο και εμπλουτίστε το λεξιλόγιό του με ένα διασκεδαστικό παιχνίδι με λέξεις.

Παίξτε κρεμάλα, «όνομα, ζώο, φυτό», ή απλά δείξτε του εικόνες από αντικείμενα, ζώα ή καταστάσεις και μάθετέ του νέες λέξεις. Το μυστικό, φυσικά, είναι να προσαρμόσετε τη δυσκολία και τον αριθμό των λέξεων στην ηλικία του.

Άλλη καλή ιδέα είναι να επισκεφτείτε ένα… μουσείο! Μην το γελάτε! Υπάρχουν πολλά μεγάλα μουσεία του εξωτερικού που δίνουν τη δυνατότητα ψηφιακής περιήγησης, δίνοντάς σας έτσι την ευκαιρία να του μάθετε ένα σωρό ενδιαφέροντα πράγματα για έργα τέχνης, ιστορικά γεγονότα, κατασκευές κτλ. Σινεμανία… και Κουβεντούλα

Κλασική επιλογή – αλλά αντί απλά να καθίσετε στον καναπέ και να βλέπετε τη μία ταινία μετά την άλλη, γιατί να μην αφιερώνετε λίγο χρόνο μετά την προβολή για να κουβεντιάσετε με το παιδί;

Ρωτήστε το ποιος χαρακτήρας του άρεσε περισσότερο και γιατί, ποια σκηνή λάτρεψε και ποια μίσησε, τι θα άλλαζε στην ταινία. Ποιος ξέρει, μπορεί να έχετε έναν μελλοντικό τηλεκριτικό στην αγκαλιά σας!

*******************
Παιχνίδια με lego.Ενισχύουν τις μαθηματικές και κινητικές ικανότητες, την παρατήρηση και την εξάσκηση των νοητικών λειτουργιών.

Θα χρειαστείτε: βάση LEGO, τουβλάκια LEGO, σύρμα πίπας για τα κρικάκια. Η δραστηριότητα μπορεί να πραγματοποιηθεί με πολλούς τρόπους ανάλογα το σκοπό που έχουμε κάθε φορά.

- Απλή κατασκευή με τουβλάκια (κινητική δεξιότητα)

- Κατασκευή πύργου συγκεκριμένου χρώματος ή σε συνδυασμό χρωμάτων  (αναγνώριση χρωμάτων, μοτίβο)

- Κατασκευή πύργου με συγκεκριμένο αριθμό lego (μαθηματική δραστηριότητα)

***************

Παιχνίδι με τους αριθμούς 

*******************

Δημιουργικό παιχνίδι

Παιχνίδι με μανταλάκια

Στόχοι: Λεπτή κινητικότητα, οπτικοκινητικού συντονισμού, ενδυνάμωση μυών δαχτύλων, μοτίβα, αρίθμησης

Υλικά: πλαστικό καλαθάκι με μανταλάκια σε διάφορα χρώματα, 3 πλαστικά δοχεία, ένα σχοινί η κορδέλα, 3 λούτρινα αρκουδάκια και τα  ρουχαλάκια τους η οτιδήποτε άλλο έχετε στο σπίτι

-Τα παιδιά τοποθετούν τα μανταλάκια το ένα δίπλα στο άλλο  πάνω στο καλαθάκι. Μετά τα βγάζουν χρησιμοποιώντας τα 3 δάχτυλα του χεριού τους, τα οποία είναι απαραίτητα για να πιάσουν το μολύβι και να γράψουν (αντίχειρας, δείκτης, μέσος)

- Τα παιδιά διαλέγουν 2 χρώματα από τα μανταλάκια π. χ κόκκινο και μπλε. Τα τοποθετούν γύρω-γύρω από το καλαθάκι ακολουθώντας το μοτίβο 1 κόκκινο- 1 μπλε

- Τα παιδιά χρησιμοποιούν τα τρία πλαστικά δοχεία 1 κόκκινο 1 μπλε 1 πράσινο. Τοποθετούν τα μανταλάκια σε κάθε δοχείο ανάλογα με το χρώμα που έχουν. Στην συνέχεια μπορούν να διαπιστώσουν σε ποιο δοχείο έχει τα περισσότερα  η τα λιγότερα μανταλάκια η πόσα είναι στο κάθε δοχείο και να γράψουν τον αριθμό σε χαρτάκι.

-Τα παιδιά απλώνουν τα πλυμένα  ρουχαλάκια των αρκούδων τους πάνω σε αυτοσχέδια απλώστρα που μπορείτε να φτιάξετε χρησιμοποιώντας ένα κομμάτι σχοινί η κορδέλα δένοντας τη μια άκρη σε μια καρέκλα και την άλλη άκρη σε άλλη καρέκλα. Ζητούμε από το παιδί να πάρει με το ένα χέρι το ρούχο και με το άλλο το μανταλάκι ώστε να το κρεμάσει στο σχοινί. Δείχνουμε πως να πιάσει σωστά το μανταλάκι βάζοντας τον αντίχειρα από  την μια πλευρά και στην άλλη πλευρά τον δείκτη και το μέσο δάχτυλο.

- Όταν στεγνώσουν τα ρουχαλάκια μας βγάζουμε και τοποθετούμε τα μανταλάκια στο καλαθάκι και ντύνουμε τους αρκούδους μας με τα καθαρά τους ρούχα.

                                                     ******************